Aga Sideri

Identitet og merkevare for Aga Sideri

Da Joar Aga flyttet hjem til gården sin i Hardanger og startet sitt eget sidermerke, trengte han en merkeprofil som gjenspeilet visjonen om en håndlaget, tradisjonsrik, men samtidig framtidsrettet sider. Overhaus utviklet identitet, markedsføringsstrategi og emballasjedesign for Aga Sideri som bygger på både tradisjon, fortid og fremtid. Hardanger er et område med vekst og lange sidertradisjoner. Merkevaren til Aga Sideri baserer seg primært på historier fra nærområdet – den hyller også håndverket bak cideren med detaljerte illustrasjoner og små easter eggs som er skjult rundt på emballasjen.

Foto: Øystein Grutle Haara

Art direction
Merkevare
Design
Strategi
Sosiale medier
Web
Foto

Web
C35A4923
Web
Promo Aga Sideri
C35A4794
Promo Aga Sideri
Web
alle
C35A4977
2
1-1
3
w1
w2
e1
e2